נערכים לפעילות ברפיח: ישראל תרכוש 40,000 אוהלים

    חדשות קול חי No Comments on נערכים לפעילות ברפיח: ישראל תרכוש 40,000 אוהלים

    ישראל נערכת לפעול ברפיח: גורם ישראלי מאשר כי המדינה תרכוש 40,000 אוהלים כדי להתכונן לפינוי של פלסטינים מרפיח, בצה"ל ממתינים כעת להחלטה של הדרג המדיני. במקביל, בישראל ממתינים להכרעת החמאס באשר לעסקה המוצעת. הבוקר אמר גורם בחמאס כי: "בוחנים את ההצעה האחרונה שהוגשה. העמדה הישראלית עדיין עקשנית ולא עונה על אף דרישה של עמנו"

    צילום: ללא קרדיט
    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שנתניהו הכריז על תאריך לכניסה לרפיח: גורם בישראל מאשר הבוקר כי נערכים לרכישת 40 אלף אוהלים לפינוי העקורים מרפיח. כך פורסם בסוכנות הידיעות AP.

    ע"פ הדיווח, בזמן שישראל נערכת למתקפה על רפיח, ההיערכות עוסקת גם בפינוי האוכלוסייה. גורם ישראלי אמר כי במסגרת ההיערכות, ישראל רכשה 40 אלף אוהלים למען העקורים – אף שלא ברור איפה הם יוצבו, וכמה אנשים הם יכולים לאכלס. ברפיח, לפי ההערכות, נמצאים כ-1.2 מיליון בני אדם.

    כזכור, שלשום הוציא צה"ל את רוב הכוחות המתמרנים שנותרו ברצועת עזה. כעת יש ברצועה כמה מאות לוחמים. הנסיגה כללה את כל כוחות אוגדה 98, שפעלה בחודשים האחרונים באזור חאן-יונס שבדרום הרצועה. ברצועה נותרה חטיבת הנח"ל, שמחזיקה את פרוזדור נצרים שמבתר את הרצועה במרכזה, מאזור הגבול ליד קיבוץ בארי ועד לים, בעיקר כקלף מיקוח להמשך – וממנו יוצאים לוחמים לפשיטות ממוקדות באזורים אחרים.

    בצה"ל ממתינים כעת להחלטה של הדרג המדיני בנוגע לפעולה אפשרית ברפיח, המעוז הגדול האחרון של חמאס שבו פועלים ארבעה גדודים של ארגון הטרור, ואומרים שיוכלו לשוב לחאן-יונס במידה שיהיה צורך בכך.

    אתמול הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי: "אנחנו פועלים כל הזמן להשגת מטרותינו, ובראשן שחרור כל חטופינו והשגת ניצחון מוחלט על חמאס. הניצחון הזה מחייב כניסה לרפיח וחיסול גדודי הטרור שם. זה יקרה, יש תאריך", אמר נתניהו.



    0 תגובות